Woongebouw reiniging uitbesteden?

In deze hectische tijden met de komst van Covid-19 zijn zorgen over gezondheid groter geworden en is een schone leefomgeving nog belangrijker dan ooit geworden. Voor zowel werkgever, werknemers als klanten is het fijn als er gewerkt kan worden in een schoon en representatief woongebouw. 

Schoon steeds belangrijker

Het is daarom belangrijk dat er regelmatig schoongemaakt wordt. Zeker in ruimtes die als visitekaartje fungeren voor jouw pand(en). Gemeenschappelijke ruimtes worden intensief gebruikt waardoor ze snel vuil, stof en andere viezigheid weten aan te trekken. Als opdrachtgever wilt u natuurlijk dat iedereen kan genieten van goed verzorgde ruimtes, zoals een schone portiek, aangeveegde trappenhuis, schone liften en werkplekken.

Onze schoonmaakwerkzaamheden bestaan onder meer uit het volgende:

  • Entree schoonmaak
  • Lift- en trappenhuis schoonmaak
  • Glasbewassing en gevelreiniging etc.

Zo gaat Proper Dienstverlening te werk in uw gebouw

Een vaste schoonmaker

Voor de schoonmaak van een kantoorruimte of bedrijfsgebouw werken wij altijd met een vaste schoonmaker. Een bekend gezicht is fijn om te zien en geeft bewoners een veilig gevoel. De schoonmaker kent uw object en is bekend met de schoonmaakwerkzaamheden die nodig zijn om uw wooncomplex er weer netjes uit te laten zien. Onze collega’s kunt u allemaal herkennen aan de bedrijfskleding van Proper Dienstverlening.

Altijd schoon

Onze voormannen doen periodieke controles om hun werkzaamheden op niveau te houden en om iedereen te motiveren. Wanneer een schoonmaker ziek is of op vakantie, zorgen de voormannen dat het werk wordt overgenomen met de juiste instructies. Mocht er helaas iets niet goed zijn, dan zijn wij altijd bereikbaar.

Altijd bereikbaar

Ook buiten kantoortijden zijn wij bereikbaar voor spoedeisende hulp. Onze telefoon is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar voor onze klanten. De medewerkers van onze calamiteitenafdeling kunnen hierdoor heel snel reageren en u direct te hulp schieten met de nodige machines en materialen wanneer u een spoedeisend probleem heeft.

Duidelijkheid

Uw wensen zijn de basis voor een werkprogramma dat voor uw object wordt opgesteld. Met dit werkprogramma gaan wij aan de slag. Zo weten u en de schoonmaker precies wat er moet worden schoongemaakt en met welke frequentie. Zo wordt er gewerkt conform de afspraken.

Aangesloten bij brancheorganisatie

Proper Dienstverlening is aangesloten bij de Ondernemersorganisatie Schoonmaak- en Bedrijfsdiensten (OSB): een kwaliteitskeurmerk binnen de schoonmaakbranche. Wij houden ons aan de gedragscode van de ondernemersorganisatie. Ook leven wij de CAO nauwgezet na. Voor eventuele schade die is ontstaan tijdens uitgevoerde werkzaamheden zijn de OSB-leden verplicht verzekerd. Voor u als opdrachtgever dus een garantie!

Hoe kunnen wij u helpen bij de schoonmaak?

Al meer dan 30 jaren heeft Proper Dienstverlening ervaring in de regio Den Haag met de schoonmaak voor grote woongebouwen van wooncorporaties en VvE’s. Het is een specialistische bezigheid, die maatwerk vraagt vanwege de grote verschillen in de grootte van de complexen, afwerkmaterialen en bewonersdiscipline. Naast kantoor schoonmaak verzorgen wij ook de schoonmaakwerkzaamheden voor woningbouwcorporaties en gebouwen met een actieve VvE. Door het goed opleiden en slim inzetten van medewerkers en materialen benutten wij onze tijd maximaal om de objecten schoon te houden.

 

Meer weten over schoonmaak voor woongebouwen?

Graag maken wij een offerte voor kantoor schoonmaak op maat. U kunt ons bereiken via het nummer Tel: 070 – 390 41 85 of via ons mailadres info@properdienstverlening.nl.